ЗДО ”Дзвіночок” с. Литвинівка, Литвинівка
Черкаська область, Уманський район

Звіт керівника за 2020-2021 н.р.

Звіт керівника

закладу дошкільної освіти (ясла-садок) «Дзвіночок» с. Литвинівка

Жашківської міської ради Черкаської області

Гафарової Людмили Вікторівни

перед педагогічним колективом, батьками та громадськістю

за період 2020 – 2021 навчального року.

 

   На підставі Примірного положення про порядок звітування керівників дошкільних, загальноосвітніх та професійно-технічних навчальних закладів перед педагогічним колективом та громадськістю», відповідно до функціональних обов’язків, з метою подальшого утвердження відкритої і демократичної  системи управління освітою, поєднання державного і громадського контролю за прозорістю прийняття і виконання управлінських рішень, керуючись нормативно-правовими документами в галузі освіти, представляю Вашій увазі звіт про діяльність директора та колективу.

 

Загальні відомості про заклад.

   Заклад дошкільної освіти (ясла-садок) «Дзвіночок» с. Литвинівка Жашківської міської ради Черкаської області працює в орендованому приміщенні при Литвинівському ЗЗСО I-II ступенів. Площа орендованого приміщення – 95 кв.м. ЗДО «Дзвіночок» - заклад загальнорозвиваючого типу.

   Юридична адреса: 19209, Черкаська область, Жашківський район, село Литвинівка, вулиця Шкільна, 1.

   Ідентифікаційний код: 36000513.

   E-mail: innaviktordnz@ukr.net

   Веб-сайт: http://lytvynivka.dytsadok.orq.ua/

  Засновником і власником закладу дошкільної освіти є Жашківська міська рада. Вона здійснює фінансування закладу дошкільної освіти, його матеріально - технічне забезпечення, забезпечує його господарське обслуговування,  харчування та медичне обслуговування дітей.

  Освітня робота в ЗДО спрямована на розвиток і формування різносторонньо розвиненої особистості. В дошкільному закладі функціонує 1 різновікова група, в якій виховується 10 дітей. 2 дитини знаходиться на соціально-педагогічному патронаті. Усі діти 5-річного віку охоплені дошкільним вихованням.

  Заклад працює за 5-денним режимом роботи. Вихідні дні: субота, неділя, святкові дні. З 9 - годинним перебуванням дітей в закладі (8.00-17.00). Навчання та виховання дітей в закладі здійснюється українською мовою.      Заклад дошкільної освіти здійснює свою діяльність відповідно до Статуту закладу, Правил внутрішнього трудового розпорядку, чинних нормативно – правових документів.

  В закладі створені умови для комфортного перебування дітей протягом дня, розвитку здібностей і нахилів, забезпечення рухової активності. Обладнані ігрові куточки, куточок природи, фізкультурний куточок, куточок чергового, книги та інші. Всі приміщення відповідають санітарно - гігієнічним вимогам, забезпечені необхідними меблями. Розвивальне середовище закладу організовано з урахуванням інтересів дітей і відповідає їх віковим особливостям.

 На території закладу є ігровий майданчик з відповідним ігровим та фізкультурним обладнанням. Майданчик утримується у чистоті і порядку, обладнання пофарбоване, у весняно-літній період проводиться скошування трави.

   Мета роботи нашого закладу -  забезпечення  реалізації права громадян на здобуття дошкільної освіти, задоволення потреб громадян у нагляді, догляді та оздоровленні дітей, створення умов для їх фізичного, розумового та духовного розвитку.

  Діяльність закладу направлена на реалізацію основних завдань дошкільної освіти, підготовку дошкільнят до навчання в загальноосвітній школі, виконання вимог Базового компоненту дошкільної освіти.

 

Кадрове забезпечення.

  Заклад дошкільної освіти укомплектований кадрами відповідно до штатного розпису: 4.875 штатних одиниць.

директор 1

вихователь 1

музичний керівник 1

медична сестра 0.5

помічник вихователя 1

кухар 1

машиніст з прання і ремонту білизни 0.125.

 Вакансій немає.

  Всі педагогічні працівники мають неповну вищу освіту, категорію «молодший спеціаліст».

  У звітному навчальному році педагогічні працівники курсову перепідготовку і атестацію не проходили.

 

Методична робота.

  Методичну роботу в  закладі організовує директор.

  Методичний кабінет укомплектований ноутбуком, принтером.

Поповнюється навчально-дидактичними посібниками, методичною літературою, матеріалами на допомогу педагогам. В наявності методичні розробки різних форм організації дитячої життєдіяльності, зразки перспективного і календарного планування освітньої роботи з дітьми, консультації для педагогів і батьків.    

 Методична робота у закладі дошкільної освіти спонукає вихователя до роботи над підвищенням свого фахового рівня, сприяє збагаченню педагогічного колективу знахідками. Завдання методичної роботи полягає у створенні такого освітнього простору в закладі, де повністю було б реалізовано творчий потенціал кожного педагога. Сучасний педагог має володіти сучасними педагогічними технологіями. Тож намагаємось використовувати найрізноманітніші форми й прийоми роботи з вихователями, які допомагають розкрити їх творчий потенціал, спонукають до роботи по-новому.

   Організовуються виставки матеріалів з різних тем, спеціальні виставки по тематиці педагогічних рад, виставки творчості дошкільників. Так, у звітному навчальному році організовувались виставки до тем економічного виховання, пізнавального розвитку, матеріалів до теми організації ігрової діяльності. Залучали педагогів і батьків до участі у виставках: «Фантазії осені» (композиції із квітів), «Диво-овочі та фрукти»  (композиції із овочів та фруктів), «Святкуємо великдень» (Великодні композиції)

   Протягом року  вдалося охопити оперативним контролем дотримання санітарних і гігієнічних вимог на харчоблоці в умовах карантину, створення умов для самостійної ігрової діяльності, організація роботи з охорони життя і здоров’я дітей. Проводились тематичні перевірки: організація харчування дітей, аналіз стану роботи закладу з організації ігрової діяльності.

  Протягом  2020-2021 навчального року працювали такі методичні структури: педагогічна рада, семінари, методичні наради при завідуючій, розробка методичних рекомендацій, співбесіди та консультації з педагогами.                 Традиційною формою методичної роботи у закладі є педрада, метою якої є розвиток та вдосконалення освітнього процесу, підвищення майстерності педагогічних працівників. У 2020-2021 н.р. було проведено 4 засідання педагогічної ради, на яких  висвітлювались питання  якості проведення літнього оздоровлення, про організацію діяльності закладу у новому навчальному році, стан роботи з організації харчування дітей, створення ігрового середовища, організацію роботи в літній оздоровчий період та інші.

  Проведені семінари були присвячені темі патріотичного виховання та формуванню основ споживчих знань, як складової економічної освіти дошкільників. 

  Методична робота у закладі була спрямована на створення оптимальних умов для навчання, виховання та розвитку дошкільників.

        Педагоги нашого закладу працювали над проблемою фінансово-економічної освіти дошкільників та проблемою пізнавального розвитку

через різні види діяльності в природі.

       В минулому навчальному році працювали над проектами: «Город на підвіконні» метою якого було дати уявлення про вирощування рослин, виховувати у дітей бажання брати участь у трудовій діяльності, бережне відношення до рослин та «Пташина їдальня». В ході проекту «Пташина їдальня» діти знайомилися із птахами, які зимують у нашій місцевості, вчилися допомагати птахам, облаштувавши годівниці, формували дбайливе ставлення до птахів.

    Заклад здійснював освітній процес у 2020/2021 навчальному році за такими пріоритетними напрямами: впровадження інноваційних педагогічних технологій, зміцнення і збереження здоров’я дітей, підвищення професійної майстерності педагогів, індивідуальний  підхід до навчання, виховання та розвитку вихованців.

     Відповідно до річного плану роботи у травні був проведений моніторинг рівня засвоєння вимог  базової програми .

 

Результати моніторингу знань, умінь і навичок дітей відповідно до програми «Дитина».

Вік дітей

Високий рівень

Достатній рівень

Середній рівень

Низький рівень

Старший дошкільний вік

 

0%

 

50%

 

50%

 

0%

Середній дошкільний вік

0%

50%

50%

0%

Молодший дошкільний вік

0%

0%

100%

0%

 

  Педагоги ЗДО протягом року підвищували свій кваліфікаційний рівень. Приймали участь  у вебінарах і семінарах на різних платформах: «Всеосвіта»,  « На урок» , «Суто», отримуючи сертифікати,  брали участь  у Всеукраїнському  занятті  доброти «Щаслива  лапа», отримали  сертифікат БО «БФ «Щаслива лапа».

Заклад працює над науково-методичною проблемою: формування життєво компетентної особистості в умовах інноваційного розвитку дошкільної освіти.

Новини закладу  висвітлюються на сайті ЗДО та у створеній групі у Facebook.

            

                     Організація харчування.

 

   Організовуючи харчування дітей, дошкільний заклад дотримується Інструкції з організації харчування дітей у дошкільних навчальних закладах,

затвердженою наказом МОН і МОЗ України від 17.04.2006 № 298/227, Постановою Кабінету Міністрів України Про затвердження норм харчування в навчальних та оздоровчих закладах (від 22.10.2004 № 1591, зі змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 873 9873-2007-п) від 26.06.2007) та іншими законодавчими актами стосовно харчування.

  В закладі дошкільної освіти створена достатня матеріальна база для організації харчування дітей. Харчоблок  забезпечений   проточною холодною водою і гарячою водою, в наявності очисна система води, використовуємо воду для пиття і організації харчування, яка відповідає усім санітарним вимогам.  Працівники забезпечені санітарним одягом, який змінюється при забрудненні. Все обладнання, що використовується для зберігання та приготування продуктів харчування відповідає санітарно-гігієнічним вимогам.

   Заклад забезпечують продуктами харчування ФОП Столяр, ФОП Білоус, ФОП Уляніцька, ФОП Плахотнюк.

  Зберігаються продукти харчування з дотримання товарного сусідства, температурного режиму. Всі продукти, які використовуються для харчування дітей,  приймаються  з обов’язковою наявністю сертифікатів якості.

  Раціональний режим харчування, збалансованість раціону є основними умовами для підвищення опору дитячого організму до захворювань, для нормального росту та розвитку дітей, які виховуються в закладі.

    У  ЗДО  організоване триразове харчування. Їжа видається дітям згідно з режимом дня. Об’єм їжі відповідає віку дитини.

    Питний режим організований відповідно до санітарно-гігієнічних вимог.   Для пиття діти отримують кип’ячену воду по потребі.

  Вихованці дошкільного закладу харчуються згідно розробленого перспективного меню, затвердженого в держпродспоживслужбі по сезонах, з урахуванням наявності сезонних продуктів: свіжих овочів, фруктів, ягід, сухофруктів, квашених овочів, соків  та інше. Медичною сестрою ведеться відповідна документація щодо виконання норм продуктів.

    Дотримання норм харчування в ЗДО «Дзвіночок»  здійснюється у межах відповідних бюджетних призначень.

  Харчування забезпечується за рахунок залучення бюджетних коштів та коштів батьків, батьки вносять плату за харчування дітей у сумі 40%  від вартості дітодня. Вартість дітодня становить 35 гривень, батьківська плата відповідно 14 грн. 00 коп.

 За рахунок державних коштів харчується 1 дитина із малозабезпеченої сім’ї .

  Середнє виконання норм   71%. У зв’язку із зростанням цін на продукти харчування і недостатнього фінансування не виконуються норми споживання м’яса , риби, сиру кисломолочного, овочів, фруктів.

  Питання організації харчування дітей на постійному контролі директора та медичної сестри..

 Вихователь та помічник вихователя закладу добре обізнані з питання гігієнічного та естетичного виховання дітей, ведеться постійна планомірна робота щодо формування навичок культури харчування дошкільнят згідно

програмових вимог.

 Приділяється велика увага  вихованню у дітей культурно-гігієнічних навичок прийому їжі. За кожною дитиною закріплене згідно її зросту постійне місце за столом. Перед кожним прийомом їжі стіл сервірується згідно меню. Вихованців привчають користуватись серветкою, виделкою. Дітей привчають сідати за столи охайними, з вимитими руками, зберігати правильно позу, правильно користуватися столовими приборами, їсти спокійно, безшумно, добре пережовуючи їжу.

 Починаючи з молодшого віку, організовується чергування по сервіруванню столів з використанням санітарного одягу (фартушки, косинки).

  Медичний контроль за станом харчування здійснюється медичною сестрою. Перевіряється наявність сертифікатів якості,  правильність зберігання продуктів у холодильнику, дотримання температурного режиму холодильника, санітарний стан харчоблоку та якість продуктів після збереження, контролює технологічні вимоги до приготування страв та термічної обробки сирих продуктів (фруктів, овочів), видачу готових страв.

  На основі результатів контролю проводиться індивідуальна робота з певною категорією працівників.

   Рівень організації роботи з харчування задовільний, але харчоблок потребує капітального ремонту, забезпечення професійними столами.

 

 

Медичне обслуговування.

 

 Головним завданням сучасного закладу дошкільної освіти є збереження і зміцнення здоров’я дітей.

  Медичне обслуговування дітей закладу здійснює   медична сестра Савчук Н.В., яка керується Законом України "Про дошкільну освіту",  Законом України "Про санітарне та епідемічне благополуччя населення", Інструкцією з організації охорони життя і здоров'я дітей.

   Старша медична сестра проводить серед працівників закладу та батьків вихованців санітарно – просвітницьку роботу: бесіди, санбюлетень, консультації, доповідь на педагогічній раді, доповідь на виробничій нараді.  Проводиться робота з дітьми: спостереження за станом здоров’я та фізичним розвитком, спостереження за організацією рухового режиму, системою загартування, організацією харчування, дотримання режиму дня.

  В нашому закладі у зв’язку із браком приміщення відсутній медичний кабінет. В наявності обладнання та медичний інструмент відповідно до «Переліку до оснащення медичного кабінету ДНЗ» , медична аптечка укомплектована медикаментами на 100% .

  В  закладі проводиться робота щодо антропометричних вимірювань. Дані узагальнюються.  Повторні вимірювання проводяться раз на квартал.

 Щоквартала проводиться аналіз захворюваності дітей.

 Колектив закладу дошкільної освіти постійно проводить фізкультурно-оздоровчу роботу, загартування з метою зниження захворюваності.        Медичний контроль за станом фізичного виховання в  закладі включає: динамічне спостереження за станом здоров’я дітей, контроль за фізичним розвитком дітей, медичний контроль за організацією рухового режиму.

  З метою зниження захворюваності велика увага приділяється загартуванню дітей.  Особлива увага під час загартовуючих процедур приділяється  принципу індивідуального підходу, систематичності, емоційному стану дитини.

 

                     Охорона праці і безпека життєдіяльності.

 

  Охорона життя, збереження та зміцнення фізичного та психічного здоров’я дітей – важливе завдання  закладу.

  Згідно із Законом України «Про охорону праці» у дошкільному закладі здійснюється робота з охорони праці і техніки безпеки.

  При складанні річного плану роботи плануються заходи щодо організації роботи з охорони праці, збереження життя, здоров’я  дітей і працівників, попередження дитячого та дорослого травматизму.

 Призначений відповідальний з питань охорони праці, затверджені інструкції з техніки безпеки на робочому місці і безпеки організації життєдіяльності дітей та учасників освітнього процесу. Робота з забезпечення безпеки життєдіяльності дошкільного закладу та учасників освітнього процесу здійснюється згідно з нормативною базою та заходів безпеки праці.

  За період роботи ЗДО у 2020-2021 р. нещасних випадків з дітьми під час освітньо – виховної роботи і робітниками на робочому місці не відбувалося.

   Двічі на рік проводяться медичні огляди працівників за бюджетні кошти.

  Робота педагогічного колективу та всіх робітників ЗДО щодо профілактики дитячого травматизму будується на Базовому компоненті дошкільної освіти, який спрямовує роботу педагогів на формування у дошкільників певної життєвої позиції, елементарної життєвої компетентності. Тільки систематична робота з дітьми щодо безпеки життєдіяльності може виробити в дитячій свідомості стереотипи безпеки в життєвому середовищі. Тому робота нашого  закладу з профілактики дитячого травматизму має такі завдання:

– поліпшення якості освітньої роботи з дітьми щодо питань особистої безпеки та захисту життя;

– удосконалення теоретичних знань та практичних навичок вихователів щодо формування у дошкільників ціннісного ставлення до власного здоров’я  та життя;

– пропагування здорового способу життя серед дітей та батьків;

  Протипожежна безпека у закладі посідає важливе місце в організації всієї роботи з охорони праці. Розроблено плани евакуації дітей на випадок пожежі, призначено відповідальних осіб. Проводяться евакуаційні заходи на випадок виникнення пожеж, тиждень пожежної безпеки згідно з наказом по ЗДО. Але у закладі відсутня протипожежна сигналізація і не оброблений дах.

 

Фінансово – господарська діяльність.

 

   Колектив закладу та батьки постійно працюють над вдосконаленням матеріально-технічної бази,  підтриманням її в належному стані. Фінансування потреб закладу проводиться централізованою бухгалтерією відділу освіти Жашківської міської ради.

     Працівниками централізованої бухгалтерії планово проводиться інвентаризація майна. Створено електронну базу інвентаризації майна закладу. Завжди вчасно готується звітна документація, матеріали списуються або оприбутковуються.

  Для створення оптимальних умов перебування дітей в  закладі матерільно-технічна база постійно удосконалюється і модернізується, а саме в 2020-2021 н.р. було придбано: миючі та дезінфікуючі засоби, матеріали для проведення ремонтних робіт, матеріали для ремонту лави на майданчику, канцтовари, матеріали для встановлення нової мийки на харчоблоці.

  Заклад потребує утеплення приміщення з метою усунення поширення грибка, встановлення павільйона на ігровому майданчику.

 

Поточні видатки у 2020-2021 н.р. становлять 599 266 грн.

  А саме:

Заробітна плата                                                                               391 450 грн.

Нарахування на заробітну плату                                                     86 785 грн.

Предмети, матеріали, обладнання та інвентар                                  9  925 грн.

Медикаменти та перев’язувальні матеріали                                      8 240 грн.

Продукти харчування                                                                      39 638 грн.

Оплата послуг (крім комунальних)                                    14 882 грн.                     

  Оплата електроенергії                                                                        17 987 грн.

Оплата природного газу                                                                     30 132 грн.

Навчання з пожежної безпеки                                                                222 грн

Середня вартість утримання  однієї дитини становить   59 900 грн.

 

Спонсорська допомога.

БФ «Нової громади» - 10 подарунків до Дня святого Миколая.

ПП «Аскольд-Агро» - 10 подарунків до Дня святого Миколая і 10 новорічних подарунків.

 

Використання батьківських коштів.

 

Здано батьками  1 600  грн.

Використано:

207 грн. – контейнери для дидактичних матеріалів;

122 грн. – повітряні кульки;

150 грн. – стенд «Куточок настрою»;

26 грн. – засіб для пробивання забруднення в умивальниках.

  Решту коштів плануємо використати на поновлення розвивального середовища відповідно до вимог нового Базового компонента дошкільної освіти.

  Велика подяка усім,  хто турбується про комфортне перебування наших вихованців у закладі: відділу освіти Жашківської міської ради, батькам, старості села Гуменюк Т.В., спонсорам: ПП «Аскольд-Агро», БФ «Нової громади».

  Сподіваюсь на подальшу співпрацю з  батьками, спонсорами, колективом, громадськістю.

 

 

Логін: *

Пароль: *